HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Április 8.Vasárnap

2012.04.08. 11:32 Masakari

Na essünk nekije. Szóval szerdán ismét főztem mert kifogyott a tartalék,paprikás krumpli volt a cél. Másfél kiló krumplit akartam a célra felhasználni de mivel nem volt mérleg a konyhában 1 kis problémába ütköztem emiatt.De kis gondolkodás után "mérnök oldja meg" aranyszabályt használva a fürdőszoba mérleg tökéletes céleszköz volt a probléma megoldására. Mérlegre ráálltam krumpli nélkül majd krumplival és meg is volt a kívánt mennyiség(és azért nem simán a krumplit raktam rá mert úgy nem kapcsolt be). Dávid és Enikő szerint is jó lett szóval királyság van.

Csütörtökön este elmentünk bowlingozni. Otthoni árakhoz képest rohadt olcsó,3 euró 1 meccs és 1 euró a cipőhasználat.Mivel sokan voltunk ez jó volt így,mert ha időkorláthoz van kötve mint otthon sokkal többől jöttünk volna csak ki.Mivel még sose játszottam úgy voltam vele csak nem lehet olyan nehéz majd belejövök közben,hát nem. Szóval volt 1 8as gurításom elsőnek majd 1 tarolás(muhaha) viszont onnantól kezdve megérkezett a szállítmányom.

a.aaa-Your-Shipment-Of-Fail-Has-Ar.jpg

kb így nézett ki a pont gurításonként 0-0-0-0-1-0-0-2-0-0-1-3-1-0-0-0-0 stb . Mind a 2 meccsen tök utolsó voltam ennek köszönhetően :D Viszont szerencsére azon kívül amikor én jöttem 10en mondták nekem hogy "left,left,left" majd az utolsó pillanatban mindig levágódott jobbra a golyó,nem én hanem Elodie"the second" szolgáltatta a legnagyobb poént, mivel sikerült annyira jól elgurítania a golyót hogy átvágódott a mi pályánkra és ott a levezetőn lement.Ez már alapból rohadt vicces volt és röhögtünk mint állat de mikor észre vettük, hogy ezt meg behúzta Shopie-nak mint 1 rontott gurítás hát akkor már könnyeztünk a röhögéstől. Ott Shopie meg utána én is turbó módba gurítottunk nehogy Elodie betegyen nekünk,aki még mindig röhögött és gurítani se bírt emiatt csak próbálkozott.Nálam ez a gurítás utolsó próbálkozásra majdnem 1 tarolás volt megint.....FU,a popszakma...:D

Pénteken Welcome party volt az újaknak nálunk.Pálinkát egész jól bírták,bár volt 1-2 fej amin eléggé röhögtünk(pont amire számítottunk:) ). Fasza volt,a végén volt 1 kis képvesztés,majd reggel Margaux mondta hogy 1 órán át nem mert itt hagyni a nappaliban végül feladta és ment aludni,mivel nem mozdultam ezalatt az idő alatt :D Illetve elfogyott fél üveg pálinka,bár van 1 sejtésem ki tüntette el,illetve gyanús volt, hogy paprikás krumpli volt a konyhapadlón és az erkélyen is..valahogy nem vágtam mi történt.Aztán felvilágosítottak hogy Josselin haverja kajás volt ezért Margaux bagettjét a paprikás krumplimmal turbózta fel lol :D illetve ugyanez az egyén a lépcsőházból lenyúlt 1 bringát és azzal ment haza,amint Josselin reggel turbómódba hozott vissza,szerencsére a tulajdonosnak nem tűnt fel a hiánya mert senki nem kopogott nálunk :D Szóval jól sikerült,megismerték a fejtámasztós énemet is :D

48995_1755978833_606969200_n.jpg

Szombaton elmentünk az állatkertbe az új franciákkal(villamost 1 pali elég metálosan intette le,Margaux-val röhögtünk elég szépen a mozdulaton). A belépő nem volt vészes(5euró) mivel az agfa belépőnkkel jó pár helyre kedvezményünk van a városban. Itt láttam pár eddig nem látott áatot, de igazából nem volt valami nagy durranás mivel a város közepén van és nincs valami sok hely ellentétben mint kint a Bükkben. Aztán Tibo "number two" lakásán pihenő és mentünk egy bárba,a goffri partit Tibo"number one"-nál leszavazták mivel 9en voltunk és nem akartak ennyien beállítani+senkinek nem volt ereje hozzá.Majd este megfáradtan haza estünk és alvás. Mai nap eredetileg mentünk volna Hollandiába az Eastern blockkal de Dávidék átrakták a dolgot Hétfőre mert Dávid kicsit szarul van szóval ma az abszolút döglésé lesz a főszerep óóó jee.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr44371095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása