HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Március 4.Vasárnap

2012.03.19. 20:48 Masakari

Pénteken nem volt sok minden napközben. Bent szorgoskodtunk ahogy illik,ebédnél meg kiderült,hogy este banzáj lesz a „De Salamander”-ben. Szóval lélekben elkönyveltem, hogy nem fogok ismét semmit se pihenni.

Az ott lévő helyek többsége a kocsma/bulizó hely keveréke volt. A legnagyobb meglepetés az volt mikor a bent lévő helyi egyetemisták ismerős nótákat énekeltek hollandul,fura élmény volt mert nem tudtam hogy ide is eljutottak ezek. Most is a szokásos mag jött csak el, illetve később befutottak a szerbek is (Heloise, Eugénie,Maria,Clemence,Iris,Milena,Milos,én).  Piálni nemigen éri meg mert emelkedik mindennek az ára az idő múlásával + a sör is csak 2,5 deci szóval nem nekünk van kitalálva.Illetve Milossal megtárgyaltuk hogy „Heloise sokat dob a csapaton” illetve hogy „crazy french girls”. Olyan 1-2 körül elkezdtek lelépni az emberek. Szóval mi is útra keltünk 2 körül bízva a szerencsében, hogy busszal menjünk haza. Az itteni buszokról annyit kell tudni hogy az otthoni városi és távolsági busz keveréke,mármint ami a sofőrök stílusát illeti. Ő beszélt nekem hollandul én neki angolul,de minden oké volt mert felfogta hol akarok leszállni(illetve megáll-e ott ahol nekem kell).Sikerült is hajnal 3ra vissza érni a hotelbe.

Szombaton erőgyűjtéssel kezdődött a nap. Majd délután fele elkezdtem gondolkozni rajta, hogy el kéne menni a moziba(Safe House) ha már azt is meghirdették a többiek. Szóval majdnem időben sikerült elindulni, de még pont időben (a film elméleti kezdése előtt 5 perccel ) sikerült beesni a moziba,ahol nem láttam őket. Majd hallottam, hogy valaki a nevem mondogatja,pördültem 2őt mert nem láttam senkit mire sikerült kiszúrni Heloiset (új haj elég megtévesztő tud lenni). Majd vett nekem 1 kártyával olcsóbban jegyet(jeee),megvártuk Eugéniet és zúztunk fel a terembe a többiekhez(mázli hogy ő is késett). A szerbek nem jöttek viszont itt volt Bill. A film nem volt rossz,amolyan tipik akció film(angol szinkron volt,francia+holland felirattal). Film után Clemence és Maria a mekibe akartak menni enni,a többiek nem(nekem meg szarmind1 volt de ahogy beszéltek róla közben megéheztem),a mozi aljában lévő japán kajárdát leszavaztuk mert drága volt. Bill feldobta, hogy menjünk a kínai negyedbe kínait enni. Heloise meg Eugiene benne volt,jobbat nem tudtam szóval mondtam menjünk. 4en átrobogtunk,Bill tolmácsolta mi kell kajának(mert bent bizony csak kínaiul meg hollandul beszéltek) és kajáltunk 1et(először ettem „normális” kaját mióta itt vagyok,az ebédet leszámítva). Bárány,csirke,tészta,valami tengeri herkentyű és rizs volt a menü. Ők elég hamar bemondták hogy „I’m full” szóval mondtam nekik,hogyha nem gond én még lapátolok mert „csak most kezdtem el” :D de még így is elég sok kaja megmaradt,kértünk kajahordót és elhoztuk a maradékot is biztos ami biztos alapon ha már fizettünk érte.

Ma pedig az abszolút döglésé volt a főszerep. Illetve este összepakoltam, készülve a költözésre a „bűnbarlang”-ba. 1 hónapig nem lesz kompánia,akkor valami francia csaj fog érkezni lakótársnak. Addigra nem árt valami „roommate agreement”-et írni neki csak, hogy tudja hol a helye =)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr584326777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása