HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Május 8. Kedd

2012.05.08. 23:09 Masakari

Előző héten jött 1 új Kanadai csajszi,Alexandra. Szóval kicsit végre a mi oldalunkra mozdult a mérleg a franciák ellen. Ennek mindenki örült de legfőképpen Bill,amit meg is értek:D (holnap meg elvileg jön 1 új kínai,na akkor lesz Billnek igazán karácsony meg hanuka egyszerre!)

Pénteken volt a welcome party illetve a mért ne party egyszerre(az utcanévről majd töltök fel 1 táblát mert az mókás volt,legalábbis számomra). Toltunk 1 jó kis ivós játékot ( http://en.wikipedia.org/wiki/Kings_%28card_game%29 ),mondjuk elég laza volt sörrel játszva,de van benne potenciál.Főleg annak akinek a végén meg kell innia a koktélt(a mi esetünkben ez most Bill volt,szegény:/:(:D), aztán a szomszéd feljött ugatni(Hétfőn mondta Emmanuelle hogy konkrétan azt mondta a nő hogy kihívja a rendőröket,LOL idióta picsa :D nemaz hogy elsőre "légyszi halkabban" vagy vmi,nem egyből nehéztüzérség...) úgyhogy léptünk a Salamanderbe,ahol a többiek ittak én iszogattam,Sophie jól bebaszcsizott, Josselin "összehaverkodott" egy némettel ,Alexandrát meg 1 ír próbálta ostromolni. Én csak faarccal álltam :D azért poén képen itthon kizártam magam a lépcsőházból de ez 1 másik story :D

Szombaton délután Bill spontán ötletére elmentünk és megnéztük a "The Avengers"-t.Elég faja volt,bár ő azt mondta kicsit csalódott volt mert jobbat várt,nekem ilyen gondom nem volt mert nem vártam semmit:) Na meg azért látványba odabaszott elég szépen,meg voltak benne jó poénok is.

Szombat/Vasárnap volt itt a Groenplaats-on 1 Thai festivál amire vasárnap délután kinéztem,de nem volt valami nagy eresztés,és még a kaja is rohadt drága volt...na mind1,maybe next time.

ui:Már csak 7 nap...soon

http://www.sorryformay15.com/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr54497252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása