HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Március 25. Vasárnap

2012.03.25. 23:44 Masakari

Itt az ideje az újabb körnek! Szóval szerdán sok minden nem volt. Ami említésre méltó az egy kis irodai trollkodás(de nem a részemről!:D). Szóval korábban mondta Luc, hogy ő másik osztályon van nem azon mint én és ezt kérdeztem tőle pontosan mi hogy. És mondta hogy mikor "ide jöttek" a többiek őt "kirakták" tömören,majd Dirk behajol az ajtón és mondja,hogy "igazából azért tettük ki,hogy nagyobb legyen a szint átlag IQ-ja" lol :D

Csütörtökön elhatároztam hogy kéne csinálni 1 kis tartárt és ahhoz mentem dolgokat venni a házzal szembe lévő boltba,majd realizáltam,hogy van normális spenót szóval gyorsan vissza tértem az eredeti tervre ami a spenót készítés volt. Szerencsétlen ott dolgozót kb 3 különböző dologért mozgattam meg mert nem találtam,majd a kasszánál is ő volt utána és duplán mondta, hogy "have a nice day" muhaha hát na..valamit érezhetett előre,majd a spenót készítést illető egyeztetést követően vissza kellett mennem a boltba még 1-2 dologért,csajszi nézett de hát ilyen az amikor kell valami a kajához !:D A Spenót elég jó lett az elkészítése viszont "jól" sikerült. Történt,hogy elég forró volt a lábas füle szóval fogtam a rongyot és úgy kavargattam. Majd utána 1 kézzel kavarom tovább és érzem,hogy valami fura szag van. Lenézek,bassza meg ég a rongy...na gyorsan eloltom,isteni sugallatot követően lejjebb nézek,bassza meg ég a pólóm is! na miután azt a tüzet is eloltottam a póló ment a kukába(RIP 2011-es sportnap póló),a kaja pedig szép lassan elkészült.

Pénteken Luc adott 1 adag pólót,meg pulcsit,hogy nézzem meg jó-e rám valami mert rá már kicsi.Mivel előző nap a ruha boltokról meg az árakról kérdeztem. Illetve ebédnél ugye spenótot vittem.A számításom bejött,Heloise nem szólt rá semmit,de én odaszúrtam neki,hogy "péntek az tészta nap,hol a tésztád??" viszont Eugenie nézett a kajám miatt majd kérdezte hogy:amazedd.png"Peter what happened? No pasta,no rice,no potato?"

A meglepetés ereje mindig velem van:D

Délután elmentem futni,oda úton elnyaltam 1 jégkrémet ha már vettem 1 dobozzal,és mert ugye magát nem fogja elnyalni....

Szombaton vásárlós nap volt Dáviddal és Enikővel,az időmérő után átmentem hozzájuk majd elindultunk.Eredeti terv a Meir volt és a ruha boltok,de 1 kisebb városnézéssel és piaccal indult a nap. A piac elég faja,van csomó kipakolt cucc,kajáknál meg van kóstoló és nem zsákba macskát veszel az ízt illetően.Volt elég sok féle mogyoró meg ilyen magos cucc illetve sok féle oliva bogyó(Ági ugrott be egyből mert ő szereti,és tudom hogy egész nap azt zabálná!:D). Itt sikerült venni 1 kiló májat(mivel csak a piacon lehet,boltban nem o.O)meg 1 kis csirke mellet.Utána tovább mentünk a Meir fele,Itt Enikő kezdte a nézelődést az első boltra kezdésnek 1,5 órát szánt.Ezt az időt átdumáltuk Dáviddal majd utána hajtottuk Enikőt a többi boltnál,a többiben már nem időzött sokat mivel az elsőben talált magának pár dolgot. Magamnak sikerült 1 inget meg 1 felsőt találni(fájós összeg átszámolva,de itt ez a normál),bár még pár dolog kell majd. A fiús vásárlás után gyorsba rohantunk haza hogy bolt zárás előtt még tudjunk boltba menni mert este Milena-nak volt szülinapos bulija. Itt nagyon extra kivételesen nem történt,se utána a buliban.

Vasárnap 1 kis alvás után f1 nézés kezdés majd félbe hagyás volt a program mivel előző este Milena-val meg Dávidékkal meg lett beszélve,hogy átmegyünk Oostende-be a tengerpartra. A terv jó volt az idő fasztrollface.jpga volt végig,Viszont amikor beértünk Oostendebe köd lett és kemény 7 fok volt. Szóval nem erre készültünk és kicsit rohangálósra vettük a figurát mert nem akartunk szétfagyni,mások meg keményen rövidnadrágba meg rövid ujjúban csapatták mintha ez olyan kellemes idő lenne.....-.-' Ennek ellenére jó volt,haza fele amint kiértünk a városból azonnal eltűnt a köd és ugyanolyan meleg volt mint mikor jöttünk....

Köszönjük nap/időjárás(a trollkodást),de mi nem így terveztük,pedig útközben nagyon készültünk a  sunshine-ra meg minden. Megállapítottuk,hogy ez Európa Alaszkája kb! Antwerpenbe vissza érve meg ugyanolyan meleg volt mint mikor mentünk...szóval..mind1 :D Eastern block rulz nap volt.

Ja igen,itt nem tudják mi az a hamburger,érsd puffancs+hús+szósz és csók,egyed megfele...FUUU

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr314339379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása