HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Április 25. Szerda

2012.04.25. 19:50 Masakari

Régen írtam tudom,de hát lusta is vagyok meg nem is volt annyi történés. Szóval a legutóbbi bejegyzés utáni pénteken Tibo 2-nél volt 1 kis pénteki történés majd utána város.Ez annyira jól sikerült, hogy Heloise és Maria elnyaltak->Maria fejét lehetett ápolni mert vérzett is. Lényegében ezzel le is tudtuk az elmúlt elmúlt hetet egészen az elmúlt hétvégéig.

Pénteken volt lakótárs illetve az új franciák sulijában amolyan suli buli és arra mentem velük Párizsba. Kb mintha valami közép iskolás buliba lett volna az ember olyan volt a hangulat,meg az épület is.Csak épp páran be voltak öltözve,ilyen kagylós öltözékbe,mutogatós bácsinak,vasaló mint nyaklánc meg ilyen nyalánkságok(teljesen hétköznapi 1 bulin ugyebár). Megkóstoltatták a SASA-t(mint a kacsa csak édesebb) és a Pestist is(ennek negró szaga volt de ízre nem volt rossz). Meg úgy a végére bemutatkozott Bálint "Oh god why" Péter is nekik,csak úgy mert mért ne. Meg páran a gyengébb angoljuk ellenére érdeklődést mutattak afelé, hogy kommunikáljanak velem,ami pozitív élmény a részemről ismerve a legtöbb francia stílusát(na meg az egyik emberke 1 rohadtul aranyos csajszi volt *.* :D).

Szombaton reggel alvás majd városnézés Pantheon - Notre Dame-Városháza-Louvre-Kejfel tower

Vasárnap meg Champs-Elyées

Így nagy vonalakban ezek voltak az ismertebb dolgok,meg közben ha olyan épület volt amiről tudták mi akkor mondták. Elég fasza volt, jobb volt mint amire számítottam(a többi francia elmondása alapján) meg a város is sokkal szebb volt mint Brüsszel. Bár azzal szerencsém volt, hogy velük voltam mert mondták ők is, hogy az emberek nemigen szeretnek angolul beszélni még akkor se ha tudnak(na meg közlekedési lámpa mint olyan nem létezik a gyalogosoknak,piroson is ment át mindenki ezerrel :D).

Irodában ma volt Luc-nek a szülinapi "bulija" aztán terülj terülj asztalkám volt(süti,virsli,fasírt szerűség,sajt,chips,kóla/fanta),úgyhogy ezzel meg is oldottam az ebédet amit ebédre vittem meg haza hoztam és meg ettem most délután:D

Most hétvégén Hoorn/Amszterdam lesz a célpont. Hoornba ismerőshöz,Amszterdam meg Queens Day miatt.

Illetve egy régebbi story amit elfelejtettem leírni,hogy egyszer bevásárlás után felszálltam villamosra aztán Milena is pont azon volt. Beszélünk majd mivel még nem fedezte fel a táskámon a kitűzőket így nézi őket és kérdi hogy "what's this?" és így nyúl a kék felé("party hard"),majd ezt 1 nem hiszem el mozdulattal el is engedi és mondja,hogy "Oh come on". Nem bírtam ki, hogy ne érjen fülig a szám :D valahogy az a kitűző mindenkinek a kedvence :D

un...deux...trois...SASA!:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr184473315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása