HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Május 1. Kedd

2012.05.01. 17:30 Masakari

Most kicsit próbálok nem rászokni arra, hogy lusta legyek(még jobban) mint atom.Szóval itt a következő munka szüneti bejegyzés!:D Sokatok és a mi meglepetésünkre úgyszintén,Belgiumban is munkaszüneti nap május első napja,ennek örömére mindenki otthon döglik és a hétvégi kiruccanást próbálja kipihenni.

Szerda óta nem sok érdemleges történt az utazást leszámítva szóval térek is rá arra. A hétvége 1 részét(vasárnap/hétfő) Hollandiában töltöttem, A TudatLan adminját látogattam meg(hogy boldogítsam 1 kicsit :D). Vasárnap Zwaag,Hétfőn pedig Amszterdam volt a célpont. Vasárnap reggel útnak indultam reggel és meg sem álltam Zwaagig,az út nem volt különösebben hosszú,ha a vonat váltást is bele számolom Amszterdamban akkor 2,5 óra lehetett az össz idő amit az utazás elvett,elég nagy a kontraszt Belgiumhoz képest,sok a csatorna a vadkacsa és a vadliba!:D. Alapból úgy volt,hogy horgászni megyünk de mivel eső volt mondva vasárnapra ezt lemondtuk,majd mire oda értem kiderült, hogy mégis horgászás van. Na mind1, a játszós ruhát otthon hagytam szóval kerültem a pancsolást meg ilyenek,de nem is volt rá nagyon szükség mert annyi bot volt ahányan voltak,szóval nekem a passzív részvétel jutott. 2 halat sikerült fogniuk amiből este halászlé készülttumblr_lrvya4kTRL1qfu4tho1_400.png. plusz volt kaliforniai paprikájuk(mivel azt itt alapból nem lehet kapni,max a lengyel meg hasonló boltokban amit itt még nem találtam)is ami csak emelte a kulináris élményeket arra a napra. A nap folyamán sör és pálinka kíséretében bent a duma Belfi/Belfi családja/ismerősei és köztem,szokásos trash talk mindenről ami épp szóba jött. A kutya elég hamar megbékélt velem amég nem álltam fel a helyemről,viszont labdázni jó voltam...

Vasárnap dél körül elindultunk Amsterdamba a Queens Day-re. Miután találtunk parkoló helyet gyalog indultunk el a városba mereszteni a szemünket miközben a hollandok félőrült módjára buliznak az egész városban. Az utcán csak úgy hömpölygött a szemét,mint az emberek, na meg persze a jó kis zöld szag :D mert hát ugye ott legál a dolog(de ugye ez 1 majdnem fesztivál jellegű nemzeti ünnepnapon érhető).  Szerencsére a passzív szívástól nem sikerült betépni. Maga a város rohadt szép(szintén jobban tetszett mint Brüsszel) és a hangulat is fasza volt,majdnem minden sarok volt 1 "party pult" hangfalakkal meg "DJ"-vel szóval ment a party zene az egész városban+ a csatornában tonna számra száguldottak a hajók rajta az emberekkel,kb minden harmadik hajó szintén party járat volt dj-vel és hangfalakkal és rohadt sok utassal(5-30 fősek voltak átlagban a hajók). Pár órás járkálás után Belfiék elindultak haza, én pedig még 1 órát mászkáltam utána majd elindultam a vonatállomásra és haza.

Meg haza fele elmerengtem azon amit Enikővel beszéltem még pár napja, hogy itt(Belgium,Hollandia stb) valóban minden zöldebb, ami valószínűleg a több esőnek köszönhető.

Mai nap abszolút döglés és a felismerés, hogy nincs meg minden a kajához amit csinálni akartam+kenyerem se igazán van.Szóval holnapig majdnem böjt van....-.-

A végére pedig 1 kis statisztika. Ahogy látom az adatokat elég szorgosan látogatjátok azért az oldalt(Y). Továbbá ami kb tudom, hogy senkit nem érdekel de akkor is leírom az eddigi látogatások statisztikáit:

-Böngészők:65% Chrome,31% Firefox ÉS 3% IE,kérdem én ki az aki még IE-t használ??!!! jelentkezzen nálam!:D -Op rendszer: 99% Windows, 1% MAC                                                                                                            -Felbontás: 44% 1366*768,15% 1280*800, 14%1280*1024,8% 1024*768

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr984482584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása