HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Február 17. Péntek

2012.03.19. 20:31 Masakari

Nos, szerdán reggel a gyár előtti kereszteződésnél az út 1 részét megbontották valamiért, másnap reggel pedig befele menet az tűnt fel hogy KÉSZ VAN! nem szaroztak…. Tinával elkezdtük a nekem szánt projektet,de miután összekotyvasztottuk a dolgokat és elkezdtük a géppel csinálni amit kell valahogy nem stimmelt a dolog,mindegyik elég csúnyára sikerült. *vmit elbasztunk* de nem tudtunk rájönni mit,próbálkoztunk meg hívtuk Dirk-et is hogy vmi nem stimmel. Aztán nekem leesett,hogy vajon mi lehet a gond de nem szóltam Tinanak mert ő mondott nekem hülyeséget én meg hallgattam rá és nem néztem meg pontosan amit mondott,de megesik mindenki tévedhet.Mind1 nem oszt nem szoroz péntken(ma) mondtam Dirk-nek hogy van 1 tippem mi volt a gond,de nem volt para. Csináltuk újra/tovább(Like a boss).  

Az idő már jobb,nem esik és így elég élvezhető a 10 fok körüli hőmérséklet(érzem a felém áramló utálat hullámokat :D).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr224326728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása