HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Július 6. Péntek

2012.07.06. 18:06 Masakari

Ez csak 1 rövidke lesz,lényege az 1 napos fesztivál.Ez elég jó kis party volt de 1 időbe bele telt mire rám jött teljesen a bugi mert egyedül voltam.Viszont a Dj-k jók voltak,ami viszont a legérdekesebb volt,hogy este 10 körül mikor mászkáltam a színpadok között 1 csávó aki ült a földön 1 csajjal megállított és mondta hogy "go and buy something to drink" és a kezembe nyomott 1 csomó kaja/pia jegyet. Ez a dolog már maga sokkoló volt,de mondtam hogy "thanks" és mentem tovább majd megszámoltam mennyit adott,ekkor jött az újabb sokk,27 db ez azt jelenti hogyha vettem volna akkor az úgy nézett volna ki,hogy a fesztivál területén lehetett váltani jegyet 10 euró/7 jegy "árfolyamon" ami azt jelenti hogy a csávóka durván 40 eurót nyomott a kezembe(300 forintos euróval számolva)ami 12 ezer forintot jelentett.Itt inkább már majdnem leültem,de folytattam utam a kaja és ital egység felé hogy oldjam a szomjam és egyek valamit. Legalább valami igazán pozitív is történt,azon kívül hogy az utolsó Dj csapat valami kibebaszott jó volt:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr684633567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Atti_ 2012.07.07. 18:55:11

Loál, szerintem úgy értette hogy nekik vigyél valamit inni :D

Masakari 2012.07.08. 19:21:34

Azt a baj hogy nem úgy értette:D
süti beállítások módosítása