HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Március 16. Péntek

2012.03.19. 20:53 Masakari

Tényállás,Holnap Brüsszel. Üzenet vége.

Ma ebédnél 2 vicces eset volt:

- Mindenki pakolja ki a kajáját,hát sikerült úgy leülnöm,hogy körülöttem mindenkinél tészta volt. Nekem meg rizses hús….Heloise kapott is az alkalmon és mondta,hogy nem ehetek velük 1 asztalnál úgyhogy üljek át a másik asztalhoz. Persze a végén hozzá tette hogy viccel(elég nyílvánvaló volt:D de azért rájátszottam) illetve mondtam neki,hogy kérdezze meg Eugenie-től hétfőt mit ettem..Ugye az elég kajám van-e az ebédre eset :D

- Már 2 Elodie van. És ugye beszéltük ki jön holnap Brüsszelbe és sorolta a neveket Clemence,majd mondja hogy:
Clemence:” A,B,C,Elodie”

Én:”Elodie number 2(mivel Elodie number 1 nem jön)”

Swan:”Ezt túl hosszú kimondani”

Én:”Elodie the second?!”

Swan:”Ez meg olyan mintha a királynőnk lenne,meg amúgy is ott van Elodie The first(és mutat majdnem magával szembe Elodie-ra)”

Elodie the first:”Akarok 1 koronát”(tömören ezt mondta csak franciául meg mutatott a fejére)

na itt következett 1 olyan 10-15 másodperces röhögés :D hát igen,tudok alkotni…Elodie the second..jól van 1 piros pont magamnak :D

+1 a szokásos pénteki program Heloise részéről „its fridaaay fridaaaay..” majd páran becsatlakoznak..fááj,nagyon(szerencsére nem csak nekem).

Illetve haza fele bementem az aldiba mert fogyóban a kenyér és ismét sikerült kicsit többet felpakolni mint előzetesen akartam…a pokolba  a jegyem tuti az első osztályra fog szólni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr984326805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása