HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Március 19. Hétfő

2012.03.19. 21:25 Masakari

Ugye szombaton Brüsszel volt. Az egész azzal kezdődött hogy felkeltem 7-re megnézni az f1 időmérőt.Utána kis kaja,pakolászás,öltözés és go az állomásra. Megbeszélés nélkül sikerült ugyanarra a villamosra felszállni mint Maria és Clemence. Az állomáson megvettem a jegyet(weekend ticket,oda vissza 7,5 euró) meg vártunk Elodie-ra,aki befutott olyan 10 perccel a vonat indulása előtt szóval gyorsan megvette a jegyet és futottunk a vonathoz. Swan 1 korábbi vonattal ment mert 1 barátnője van nála,és nekik a 10-es vonat késői volt,szóval 4en voltunk. Egész hamar,olyan 40 perc alatt Brüsszelben voltunk(központi vasútállomás a város közepén a föld alatt -.-). Maria lépett megkeresni a barátait szóval 3an maradtunk.

Az egész városban kezdve a vasútállomást terjengett a gofri szag! Minden sarkon gofris volt,kb mint nálunk a fagyisok. Az első dolog ami tetszett Brüsszelben,hogy voltak emelkedők,dombok. A város hasonlóan tiszta volt mint Antwerpen,de itt nyüzsögtek a kéregetők,elég érdekes módon mind1iknél volt gyerek:D Csöves nemsok volt,de 1-2őt lehetett látni. Volt pantomim-es,Utcai zenészek(a gagyitól a jóig,Elodie le is filmezte az 1iket.Öreg faszi volt hangfallal mikrofonnal gitárral meg minden és rohadt jól játszott/énekelt,elég nagy tömeg figyelte végig meg kapott is pénzt rendesen). Végig másztuk a belváros jelentős részét,megnéztünk 1-2 nevezetesség szerűséget meg néhány templomot(ezek nem voltak valami nagy számok,semmi freskó a plafonon meg az ablakok se színes üvegből voltak mint otthon szóval csak kívülről néztek ki valahogy). Az épületek meg az utcák elég hangulatosak voltak,népek is voltak elég rendesen,nyüzsögtek a turisták szép számmal mindenki térképpel meg ilyenek. Illetve itt már inkább franciául beszéltek az emberek,szóval a lányok elemükben voltak. Sikerült elcsípnem 1 kis magyar beszédet is,de semmi több. Kajálni 1 étterembe mentünk,vagyis kb beszívtak minket. 1 kis utcán mentünk én bambultam a csajok figyeltek inkább(ugye francia terület) és az egyik hely "pincérje" vagy a rák volt az elkezdett ott valamit hablatyolni,ugye amennyit én franciául értek...szóval boci szemekkel néztem a lányokra, hogy mi a helyzet mit magyaráz itt a csávó. Tömören azt mondták ez jó lesz,szóval bementünk kajálni. 12 euró volt a menü. aperitív(bor),levesnek hal levest választottam, másodiknak meg grillezett lazacot,illetve a desszert meg gofri volt(tele is voltunk mind pedig nem volt valami nagy adag). Láttam jó pár Dönerest de nem kóstoltam meg,majd itt Antwerpenben(itt is láttam már vagy 2őt),Szabi nagyon sokat írja,hogy mindig azt esznek,lassan muszáj leszek én is kipróbálni. De azért még betoltunk 1 rendes gofrit is a végén csak,hogy ez se maradjon ki a listáról. Kicsit még mászkáltunk,Clemence valami ismerősével találkozott szóval addig Elodie-val mentünk könyves voltba. Közben kicsit esett az eső,majd összeszedtük Clemenceot és mentünk vissza a vonathoz.

Este Elodie the second welcome partyja volt a lakásukon szóval nem sokat voltam itthon,gyorsba kajáltam felpakoltam és mentem. Elsőre faszán eltévedtem hiába azon az úton mentem amit neten néztem...majd vissza a Harmoniehoz és onnan a B útvonalon meg is volt elsőre a célhely. Itt leginkább azzal telt el az egész este hogy Milena barátjával dumáltam és bomlasztottuk egymás agyát mindenféle baromsággal. "eastern block,western block" ugye a magyar/szerb-francia dolog miatt mert tényleg megint egymással dumáltam a franciák,egyedül Elodie csatlakozott hozzánk. Akkor volt a "spontaneous pictures" aminél az volt, hogy utána 1 ideig 1 db spontán kép nem készült mert mindenki direkt fejeket vágott,hogy véletlenül se spontán kép legyen. A feles volt a "killer" a kísérő a "life saver". Zene az tv-ről ment mert Milenáéknál nincs net,szóval amikor épp nem volt semmi kapcsolgatott(ugye minden féle csatorna),snooker.kapcsol tovább és mondom neki hirtelen hogy "ááááááálj" "vissza a snookerre,játszunk.Amikor lemegy 1 golyó valahova iszunk?!" sajnos senki nem volt benne(igaz lehet azért mert akkor kezdték a meccset és minden fent volt az asztalon :D). Meg hasonló baromságok(mindenre nem emlékezhetek),aztán elmentünk a városba változatosság képen,de elég hamar jöttünk is vissza mert Milena barátja másnap indult haza szóval ennek köszönhetően én is elég "hamar" ágyba kerültem.

Ugye vasárnap f1 volt,felkeltem első 5-6 körig képbe voltam,a következő az volt, hogy utolsó kör van..na mind1 jó futam volt :D Napközben vegetálás,este meg megint főzés.

Ma ami vicces volt,hogy leülök az asztalhoz ebédnél,körém a többiek. Mindenkinél rizs,nálam tészta*poker face* Heloise egyből lecsapott rá hogy pénteken van tészta nap...mondtam neki,hogy küldjön 1 beosztást mert én erről nem tudtam. Haza fele meg bementem a boltba borotválkozáshoz venni gélt,sikerült tök ugyanazt levenni a polcról amit hoztam magammal. Azért ráéreztem melyiket kell leemelni:D Hétvégén jönnek Dávid szülei,szóval úgy néz ki ők fogják nekem elhozni otthonról a szükséges dolgokat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr14326812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása