HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Március 20. Kedd

2012.03.20. 22:31 Masakari

Ma reggel robogtam villamoshoz,felpattanok és elkezd nekem hollandul osztani valamit a sofőr.Na ugye én aztán veszett jó vagyok hollandból semmit nem értettem,kérdem hogy "english?" osztja tovább a hollandot.Már mindent mutattam neki bérlet,pénztárca,bociszemek. Végül kérdi "Do you speak english?"

template.jpgOh God...Na jó ezen túltettem magam és mint valami hülye gyerek bólogattam meg mondtam hogy "yes" .Végül kinyögte,hogy nem megy végig Mortselbe úgyhogy a 15-össel kell mennem. GJ

Ebédnél megint kaptam az ívet Heloise-tól,pont mellém ült és mivel megint tésztám volt mondta,hogy "péntek a tészta nap! ma kusz-kusz nap van" na itt kapásból majdnem elröhögtem magam(kusz-kusz...:D mint valami elbaszott háziállat név),aztán mondtam neki "tegnap mondtam,hogy adj 1 étrendet melyik napra mi van kiírva!:D". Este meg még átszáguldottam hozzájuk képekért 1 korábbi kimozdulásról(Lassan már rakok fel fb-re).

Ennyit a máról,amiket eddig kifelejtettem/mondani akartam:

-Páran vegák meg még többen rá vannak függve arra,hogy minden nap sportolnak valamit(még ha csak a lakásban is). Szóval elég sokan járnak futni/valami edzőterembe csinálni ezt azt. Esetleg bicajjal járnak be a gyárba is meg ilyenek,szokatlan otthonhoz képest mert ugyebár ha a lustaság fájna üvöltenénk(ez most a gyakornokokra értve nem globále minden ott dolgozóra).

-Azért tértem át erre a formára mert ugye eleinte nem tudtam,hogy lesz-e net majd ha a lakásba átköltöztem meg lusta voltam blogot csinálni.Most pedig már elég fárasztó volt mindig mindenkinek küldözgetni a wordot.

És a végére "ZSIDÓK!" Na ugye Antwerpen kikötő város,meg a világ gyémántkereskedelmének jó része itt zajlik stb és valami iszonyat sok zsidó van,na de nem ám kispályások mint otthon.Rendesen kipa,fekete kalap,fekete kabát,pajesz(vagy a rák az) jó sokan is járnak együtt mint valami félkatonai szervezet,szerencsére mindig csak villamosról látom őket. Egyszer ott sikerült mellém beállniuk babakocsival és hallgathattam azt a zseniális nyelvnek nevezett valamit. Egyenlőre nem látom a titkos tervemet hogy tudnám megvalósítani de valahogy megoldom!:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr684329387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása