HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Február 20. Hétfő

2012.03.19. 20:36 Masakari

Hol is kezdjem…ja igen szombat. Ugye pénteki kevés alvás miatt egy nagy alvással kezdtem majd délután elmásztam a boltba estére felszerelkezni(cafe local).Az idő még mindig borús volt szóval nem a legoptimálisabb na mind1. Este szépen elzúztam Swan/Dávid/Enikő lakására de kezdésnek 1 faszparaszt kocsis átment 1 pocsolyán és későn kapcsoltam szóval frankón telibe kapott(Az a mázlid te szemét hogy rendesen megszáradt!),mondom kicsit kések sebaj..9re értem oda(némi bizonytalanság után a helyes utat illetően) és én voltam az első,na mind1. Idővel megjöttek a többiek is (Milena,Heloise+2barátnője,Iris pedig a club előtt csatlakozott,a többiek nem értek rá szóval 1 „kemény mag ment csak”). Dávidéknál volt 1 kis alap pia(az ízesített sörök egész finomak),szóval gondoltuk eljátsszuk  a Welcome drink játékot. Ez azért volt mókás mert Swan Unicum-ot választott és olyan aranyos fejet vágott rá mikor lehúzta,tök ari volt jót nevettünk rajta Dáviddal és Enikővel. Milena kemény volt,rajta nem látszódott semmi az Unicum után(nem hiába,szerb :D). Viszont Heloise… na az komoly volt :D a 2 barátnője valami lightos „szart” választott(:D) ő pedig kiválasztotta a legerősebbet(nem is nézte milyen erős,lehet csak keménynek akart tűnni :D próbáltam szólni neki hogy biztos-e benne de nem figyelt rám..én megpróbáltam),és magának töltött 1 szép adagot. Itt már kíváncsian vártam a reakcióját..nos lehúzta és a reakció a következő volt „oh my god,oh my god”, és közben legyezte a száját mint mikor valami nagyon csípős kaját ettél volna és égeti a szád. Mondanom se kell szakadtunk a röhögéstől  :D Illetve most natúr 4.7% lagert vettem a jó kis retro ízért(szerencsémre tényleg olyan íze volt mint az otthoni söröknek),Swan megkóstolta és le is keserűzte..sebaj szerencsére nem neki vettem :D Utána elindultunk a Cafe Local-ba gyalog mert nem volt messze de mégis sikerült Enikőnek,Dávidnak és Swannak lemaradnia aminek úgymond meglett a böjtje. Szóval miközben álltunk a sorban Enikő felhívta Irist hova kell menni én elkértem tőle hogy nekem egyszerűbb lesz elmagyarázni hol az az ott(gondolta Móricka), a gond annyi volt hogy kurvára nem lehetett hallani mint mond Enikő. Szóval én is beszéltem meg ő is aztán végül mondtam neki,hogy hívja újra Irist ha nem találnak ide. Utána a biztonsági csávó a csajokat bezavarta(mivel Ladies night volt,no belépő nekik(juhé)),én meg ott álltam kint egyedül,sebaj bent megvárnak(gondolta Móricka). Bejutottam kifizettem a belépőt majd nézek szét,ezek sehol (KÖSZI). Na oké menjünk keressük meg őket csak nem lesz olyan nehéz. Nos a hely alsó része kb 4-5ször akkora mint a kék rocky. Annyian voltak mint a heringek tehát „tánc” az semmi,mindenki csak dőlt mint fűszál a szélben… Szóval felmentem hátha onnan kiszúrom őket(mert fenti rész is volt),majd ebből lett 2 kör és közben kiszúrtam Dávidékat,majd velük 20 perc alatt megtaláltuk Milenát és Irist,Heloiseék még mindig sehol…Milena mondja talán ott lent…ok… Dáviddal oda állunk fentre hátha… állunk és mondom „te azok ott nem ők?” (szemem mint a sasé,de nem olyan éles hanem olyan barna :D). Lementem belőttem szemmel honnan néztem őket majd mikor vissza fordultam jön Heloise, hogy „hello” na mondom „ nem kellett volna a bejáratnál megvárni?:D gyertek felfele ott vannak a többiek” . Ezután semmi extra nem volt(csináltak a többiek 1 adag képet),dumáltunk „csörögtünk” stb. Illetve itt a személyzet tálcán eleinte nyalókát osztogatott (1db behúzva), utána meg az tűnt fel hogy jégkrémmel járnak (3db behúzva:D azért a második még javában az arcomba volt és már nyúltam a következőért :D). Majd olyan 3 körül indultunk haza. Alvás Dávidéknál majd reggel „korán” indulás vissza a hotelba(igen még mindig) reggelizni.

Vasárnap végig csak vegetáltam,net,zene,sorozat,skype stb

Hétfőn új nap új hét,de végre süt a nap(10˚C körüli hőmérséklet még mindig :P)! Reggel kelés majd reggeli,lezavartam a 3 mérést amit kellett ebéd előtt majd kajánál kis lazítás meg duma a többiekkel,megnéztem a szombaton készült képeket is Enikő telefonján amíg kajált. Délután meg Enikővel bementem a főutcára(Meir),ő cipőt nézett(keresett) magának én meg nézelődtem mert még nem voltam arra fele. Elég jól nézett ki,majd rászabadulok valami képkészítésre alkalmas eszközzel amint tudok. Macskakő mindenhol,irdatlan mennyiségű bicikli, viszont a boltok 6kor zárnak szóval mivel 5kor  jöttünk el és fél 6ra értünk oda, volt Enikőnek fél órája 5 boltra(:D). Illetve asszem megint van 2 új francia gyakornok(komolyan a sírba visznek hamarosan). Valami kaja is jó lenne már, Ugye rendes kaja csak ebédnél jut nekem de az is majdnem mindig ugyanaz, vacsinak meg mindig kenyér+vaj/májkrém/felvágott van. Szóval amint végre lesz lakás úgy érzem,hogy egy bazi nagy vásárlással egybe kötött kaja készítés lesz terítéken. Illetve ebédnél Haruko(japán gyakornok) hozott valami „sütit” mindenkinek,hogy kóstoljuk meg japán cucc. ok. Elvileg rizsből,szójaszószból meg még valamiből állt. Finomnak finom volt,de megbeszéltük Dávidékkal, hogy sütinek semmi képen se neveznénk mert kb úgy tudnám elképzelni ennek az evését hogy 1 nagy tányérba beszedek 1 adagot és villával elkezdem enni mint valami tésztát :D (kb olyasmi is volt mint valami nokedli megfürdetve 1 mártásban).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr154326742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása