HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Március 30. Péntek

2012.03.30. 23:34 Masakari

Az utóbbi napokban megoldottam 1 rejtélyt. Mégpedig valamikor a hét eleje felé voltam az Aldiban kenyeret venni mert fogyóban volt,itthon pakolgattam majd valahogy fura volt mintha hiányozna 1 kenyér...néztem mindenhol de nem találtam. Aztán végül tegnap este vettem észre hogy ott van a mikro tetején,gyorsan be is vágtam a fagyóba mert a gyors ellenőrzés nem tárt fel végzetes hibát a minőségében.(Ugye ha el akarsz bújni akkor valami szem előtt lévő helyen tedd meg ezt mert akkor 100% camouflage-t kapsz).

618px-Trollface_HD.png

Olyan nagyon semmi extra mozgalmas dolog nem volt a héten, a levegő most kicsit lehűlt,és ahogy néztem az időjárás előrejelzést ilyen is marad... Viszont tegnap megkaptumblr_lrvya4kTRL1qfu4tho1_400.pngtam otthonról a szeretet csomagot tele minden földi jóval(köszönhetően Dávid szüleinek). Amiben a legjobb hogy 1 nagy adag kolbász is van,csak kb nekem ez ilyen éves mennyiség,hogy mit fogok vele kezdeni még nem tudom.... :D Túró Rudi,Pálinka,szalonna is van stb kis hazai ízvilág.

Pálinkával kapcsolatban már előre röhögünk Dáviddal mert valahogy előre sejtjük milyen aranyos fejeket fognak vágni rá a népek muhahahahahaha Ma bele szagoltam az egyikbe de nem tudtam hirtelen eldönteni hogy sírjak vagy nevessek,amolyan retro hangulatot ébresztett bennem a szaga.

Csináltam a héten tartárt is,ami kicsit kétséges volt elsőre a részemről mert se normális tejfölt nem lehet itt kapni,se citromlevet(szóval sima citrommal csináltam). Részemről egész jó minősítést kapott,Enikő meg Dávid szerint fasza lett,valamint Eugenie-nek és Heloise-nak is bejött(utóbbi 1 kisebb adagot be is nyúlt >.<). Illetve mivel a mai nap már Eugenie ment valami sulis kémia táborba vagy mire ő kimaradt, de Heloise ma kapott 1 túró rudit kóstolásra. A kérdésre miszerint ízlett-e a következőképpen felelt most este:
"Ahah yes1912-so-much-win.jpg
Weird"

Csak vajon majd a pálinkára is ezt fogja-e mondani?:D ha tippelnem kell akkor nem! xD

Szerda körül kaja után kávézásnál(vagyis ők kávéztak én levegőztem) kitárgyaltuk Heloise-al és Eugenie-el hogy 5 új francia fog jönni jövőhéten(így sincs belőlük elég,elférnek.......). Már készítem a szankciókat, hogy a mazsoláknak a másik asztalhoz kell majd ülni ebédnél meg ilyenek,mert kb tényleg nem fogunk elférni 1 asztalnál ha mindenki egyszerre lesz ott. A franciák többsége meg amúgy is buzi meg western blockos szóval egyenek sós csigát!

Legjobb az egészben, hogy a lakótársam is francia lesz...holnap este jön. Szóval holnap kis takarítás(erősen koncentrálva a konyhára) lesz a program,meg ilyen hasonló huncutságok, hogy minden készen álljon a fogadására. Aztán ha beszól valamit akkor élve elásom itt hátul,úgyis hétvége van,kis testmozgás nem árt.48995_1755978833_606969200_n.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr414351162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása