HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Március 1. Csütörtök

2012.03.19. 20:45 Masakari

Péntekről lemaradt: Caerfourba láttam magyarokat. Egy nagy darab majdnem kopasz csávó és a cicababa barátnője… :D „Jaj ez csokis,de hol a vaniliás?” „Zsolti van otthon felvágott?” „Zsolti ez a májkrém?” golyót kérek….

Szombat:  Megint Dávidéknál voltam kora este,kis gép püfölés meg oda raktunk 1 adagot mosni(mert ugye a hotelban nincs mosógép...jee),utána meg mentem Clemence-ékhez mert volt megint 1 kis összeröffenés szervezve(3gyakornok+ Clemence 3 barátja (6csaj összesen)+én *pokerface*),sikeresen kiakasztottam őket a magyar nyelv szépségeivel,pedig csak tök egyszerű szavakat írtam le nekik mint „egészségedre,űrbázis,gyöngytyűk,apa,anya és megszentségteleníthetetlenségeskedéseitekért” :D

 Vasárnap: abszolút semmi,szokásos döglés.

 Hétfő:Nos ez volt az a nap amikor abszolút semmit nem csináltam bent,a napi teendőm kimerült 30 percben(iroda-labor-kemence bekapcs,este pedig iroda-labor-kemence kikapcs-mintákat visszavisz az irodába).Gyk egész nap vegetáltam a gépem előtt és 5 percenként néztem ugyanazokat a honlapokat.

Kedd: Abszolút nem sok minden. Este Dávidékat elkísértem a boltba ahol 1 nőci ment el mellettünk és kérdezett valamit,abszolút nem értettem mert hollandul kérdezte meg messze is volt. Enikőnek viszont valahogy leesett,hogy mit kérdezett és mondta neki hogy magyarok vagyunk „óó az egy szép nyelv,nagyon szép ország”stb,kellemes meglepetés volt aztán 1 keveset beszélgettünk(Vagyis Enikő,Dávid meg én csak bólogattunk meg néha közbe szóltunk). Amin leragadtam az az mikor mondta,hogy 70 éves(55-nek néztem kb),és hogy régen táncos volt stb. Dávidéknál meg volt 1 kis hajszobrászkodás mert már megint kezdett öntudatra ébreni a kis drága és nem akartam,hogy átvegye felettem az irányítást….

Szerda:Tina utolsó napja,búcsúzkodás a bentiektől stb… Illetve Dirk lesokkolt mikor mondta,hogy mit kéne magamtól kiszámolni(amolyan kék halál szintű dolgot kell elképzelni,igazából nem volt vészes csak nem vágtam hogy kéne elkezdeni,de elmagyarázta).Új sorozat készítése elkezdve. Illetve végre megkaptam a „jó” hírt hogy megvan a kecó,hétfőn költözök.

Ma pedig a tegnap kiszámolt formula alapján kezdtem el csinálni amit kell és illik^^ este pedig elmentem Maria-val és Clemece-el futni az egyik parkba(10-15fok,nem éppen az ideális számomra),kb 5-6szor akkora mint a Népkert,vannak kacsák,nyulak és Őzek(bár az őzek 1 zárt részen voltak,de akkor is meglepő volt őket látni)! költözés faja lesz,egész közel lesz a lakás Heloiseékhoz,meg Dávidékhoz.

Már alapból gondoltam rá,illetve Bogi jelezte is,hogy néha a neveket nemigen tudja hova tenni szóval:

Gyakornokok (Agfa Warriors):

Héloise: Francia, lány. Talán vele jövök ki  a legjobban,ő figyel rá a leginkább hogy angolul beszéljen ha a közelben vagyunk. Elég pörgős alapjáraton,énekel/táncol kaja közben ha olyanja van(:D).szóval nem lehet unatkozni mellette.

Bill: Kínai,aki Kanadában él:D Keveset beszélünk de jófej,és az első „buli” alkalmával az lejött hogy bele lehet vinni a hülyeségbe és az ivásra is rá lehet venni(bár nemigen bírja:D ).

Eugénie: Francia, lány. Héloise lakótársa. Ő is rendes,szintén figyel arra hogy angolul beszéljen ha úgy van(szintén énekelős,táncolós típus :D).

Mickael: Francia, fiú. Bill lakótársa,Kicsit furának tűnik az öltözködése alapján :D de amúgy jófej,meg van mixer cucca szóval koktélokat szokott csinálni ha olyanja van.

Tibo: Francia, fiú. egész jófej,bár kicsit különc fajta.

Haruko: Japán, lány. Nem tudom mit lehetne mondani,japánJ kis aranyos.

Milena: Szerb, lány. Jófej,lehet vele beszélni is,meg magától hajlandó angolul is beszélni.

Iris: Szerb, lány. Nem sokat beszéltem vele,de jófej,meg aranyos.

Milos: Szerb, Fiú. Jófej,mindig mosolyog meg mond 1-2 hülyeséget.

Ott dolgozó de nem gyakornok szerb csávó: Szerb(:D), Jófej,már kaját is kértem tőle kicsit kóstolásra:D

Clémence: Francia, lány. Vele is egész jól kijövök. meg szintén figyel rá hogy angolul beszéljen.

Maria: Francia, lány. Clémence lakótársa,aranyos,énekel+táncol is :D

Aline: Francia, lány. pár szót ha beszéltem vele

Camille: Francia, lány. Na ő 1 érdekes eset,ebédelni sose jön,mindig korán megy és korán lép le haza is. Állítólag munka után mindig 2 órát van az edzőteremben. Azon is gondolkozunk a többiekkel,hogy eszik-e egyáltalán valamikor mert munka közben se látta még senki enni.

Christina: Francia, lány.1 szót nem beszéltem még vele.

Elodie: Francia, lány. Egész normális,néha váltunk pár szót.

Swan: Francia, lány. Dávid és Enikő lakótársa, jófej bár elég érdekes személyiség ahogy Dávidék mesélik :D  ki akadt már pár dolgon” pl hogy olajat használunk a főzéshez,kézzel megfogjuk a nyers darált húst” stb még ő is figyel rá hogy angolul beszéljen bár nem mindig jön neki össze.

Tina: Svájci, lány. Jófej volt el lehetett beszélgetni vele ha olyan hangulatában volt,de kicsit a stréber és a magának való között volt valahol.

Dávid: lásd fentebb(korábbi beírások)

Enikő: lásd fentebb(korábbi beírások)

Munkások:

Dirk: fiú, coworker. Ő osztja az eszet meg az itinert. Am jófej,sok baromságot mond meg ilyenek.

Elisabeth: lány, a cég veteránja kb. Elég régóta dolgozik ott.

Luc: fiú, irodatárs. jófej (néha énekel :D),szeret hülyeségeket mesélni,meg ugratni másokat.

Michel: fiú, irodatárs. Nagyobb darab csávó,egész jófej.

Peter: fiú, német csávó.

Anouscka: lány, állandóan mosolyog (+ sztem a neve alapján vmi orosz lehet szerintem)

Geert: fiú, projekt vezető,általában mindig mosolyog+ ha úgy van mindig megállít és kérdez meg mesél valamit.

Hanne: lány, állandóan mosolyog + jól áll neki  a munkásruha :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr944326764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása