HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Cafe D’Anvers(csütörtök este)

2012.03.19. 20:34 Masakari

Na ez az amire nem került sor :D Szóval miután nagy nehezen kisilabizáltam a térképen,hogy hol kell leszállni meg mivel kell menni elindultam nagy nehezen(sokan pont akkor találtak meg msn-n:P),mivel ugye Maria/Clemence lakásán volt az összejövetel. Szóval  oda értem,kényelembe helyeztem magam és próbáltam felvenni a ritmust. Heloise sütött sütit és elhozta(elég fincsi volt). Szóval kezdő agybontásnak minden szarról ment a duma,megint jól kiröhögtek,hogy még mindig nincs rendes szállásom utána meg én röhögtem ki őket,hogy én kapok reggelit ők meg nem! HÁHÁ :D Heloise szokás szerint hozta a szintet, benyomta kedvenc fekete hajú énekesünk pénteki számát (Rebecca Black-Friday) mert ha valaki nem ismerné akkor az tudja meg mi az a fizikai fájdalom. A poén az,hogy a franciák közül kb senki nem ismerte. Szóval ezután jött 1 kis francia megasztár,ez azt takarta,hogy ami szám épp ment a lejátszóból (többnyire Guetta) azt franciául énekelték(többnyire Heloise és Eugenie). Érdekes volt, a poén az hogy egész jól hangzott :D Majd jött 1 kis francia csillag születik táncos produkcióval (Heloise+ Eugenie+Maria+Clemence)               https://www.youtube.com/watch?v=xrc5aa6mB3c a koreográfia pontosan ugyanez volt,de vagy hatszor minimum lenyomták,elég mókás volt,elvileg van video felvétel is róla :D

Illetve volt még  1 olyan, hogy kivittem az üres sörös dobozt és megyek vissza a szobába ülnék le erre Clemence:

-Mit csináltál?

Hát mondom enyhe wtf és poker face fejjel hogy:- Kivittem az üres sörös dobozt.

Azt mondja:- Figyellek.im-watching-you-meme_192681917.gif

Mondom:- ok. és röhögve leültem.

Kicsit későn befutott Enikő és Dávid is,majd nem sokkal később mentünk is, mindenki leszavazta a bulit(ezért spanolják fel az embert hogy utána szomorúan menjen haza?),de elvileg holnap megyünk valami helyre bulizni(hiszem ha látom :D). Kellemes hajnali 1 körüli időben értem haza így,hogy nem volt buli és elcsíptem az utolsó villamost(kis gép :D) és alvás hogy ne legyek zombi annyira. Reggel meg betoltam 1 kávét kivételesen reggeli mellett,hogy ne legyek zombi az első olyan napon amikor magamtól kell a méréseket csinálni,de azért ebédnél látszott mindenkin az előző este.

Pénteken azért poénból elküldtem Clemencenek a belsős mail rendszeren az "I’m watching you"képet és ebéd után mondtam neki,hogy „nézd meg a mailjeidet mert küldtem 1 képet”. Mondjuk elsőre másra gondolt mert volt 1 elég beteg beszélgetés foszlány az este de erre nem térnék ki mert ez nagyon meredek :D  lényeg hogy  válasznak írta „xD”, vette a lapot :D Illetve ebédnél ő is kérdezte,hogy van-e már lakás vagy még mindig hotel. Mondom hotel… szokásos röhögés (valahogy kivételes vagyok ilyen téren :D),de utána jött a kérdés:- Reggelit is kapsz? –ühüm –és a szobát is takarítják? –ühüm. Ezekre csak annyit reagált hogy „fuck/unbelievable” és itt rajtam volt a sor hogy fülig érő szájjal sátáni kacajt hallassak(azért előnye is van a hotelnak). mu ha ha

Az ebédnek amolyan szimbolikus jelentősége van,mert alapjáraton napközbe néha megy kör mail arról mit kéne csinálni a héten/hétvégén illetve 1-2 személyes mail valakivel/rendszer chat úgy szint a mailes témákról(meg otthon nincs mindenkinek nete). Szóval ebédnél meg ott van mindenki és tudunk dumálni(persze a franciák többnyire franciáznak de be is kaphatják :D). Általában reggel 9körül gyors mailek/chat után azzal zárjuk az egészet hogy „c u at lunch” mivel kb addig mindig elnyel minket a labor. Illetve ma Heloise röhögött ki mikor Dáviddal beszéltem magyarul,rá is kérdeztem, hogy „te most azon röhögsz hogy magyarul beszélünk?” és mondja,hogy „igen mert 1 szót sem értek,és vicces. De megértem mert ez olyan mint amikor mi franciául beszélünk” (well played :D) nem is vettem sértésnek csak fura volt látni amikor nevetett+mákjára ő az aki a leginkább figyel arra hogy angolul beszéljen hogy értsük is miről diskurálnak :D

 Illetve pénteken beugrottam a városba, hogy végre benézzek a Games-workshopba. Aki nézte a flashforwardot az emlékezhet 1 olyan részre ami úgy kezdődött, hogy 1 csaj fuldoklott a buszban és segítségért kiabált ami fura volt mert elsőre azt hittem, hogy szinkronos részt szedtem le. Aztán leesett,hogy nem, a csaj tényleg magyarul ordibál „segítség”. Na a lényeg, hogy már vissza fele mentem a villamos megállóba és az egyik kisutcában hirtelen valami furcsa érzésem támadt,nem tudtam hova tenni a dolgot aztán összeállt a kép, mintha ismerős szavakat hallanék . Gyorsan megráztam a fejem és rákoncentráltam a környezetemre és megvilágosodtam, az előttem lévő 2 faszi magyarul beszélt. Elég fura volt Enikőn és Dávidon kívül mást is hallani magyarul beszélni,de mosolyt csalt az arcomra.may2.jpg

Groenplaats

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr154326733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása