HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Május 14. Hétfő

2012.05.14. 22:31 Masakari

Nos az elmúlt jó 1 héten ismét nem történt sok minden.

Az idő még mindig "nem a megszokott" ami azt jelenti hogy általában 10-15 fok között van a hőmérséklet,néha napján meg 20 körül. Napsütés elvétve,eső már szerencsére nemigen van,inkább csak el van borulva. Jött 1 új Kínai srác is,a változatosság kedvéért franciát is beszél,angolt töri.Szóval megint vissza fele borult a mérleg nyelve.

Csütörtökön Elodie the first-nél volt összejövetel,de mivel kint volt a halál f... meg fáradt is voltam meg kedvem se volt menni ezért ezt a kört most kihagytam. Pénteken Tibo number two-nál volt a köv kör. Az 1 régebbi hasonló estére emlékeztetett ahol a franciák jól elbeszéltek magukkal,mi meg Dáviddal,Enikővel és Alexal muszáj voltunk magunk között dumálni ha már a többiek lusták voltak angolul pofázni. Utána mentünk a városba is az 1ik bárba ahonnan érkezés után Dáviddal kb 2 perccel már léptünk is mert totális hering party^3 volt,zéró levegővel. Pár perc múlva Enikő meg Alex is kijöttek és mondtuk nekik, hogy menjünk tovább mert ennek itt nincs értelme. Aztán kb a 10 méterrel odébb lévő bárba mentünk le,csendes is volt,hely is volt meg jó is volt.Ott elüldögéltünk meg dumáltunk úgy 1 órát aztán mentünk haza.

Hétvégén az új kis drágaságaimat csinosítgattam(modellek),meg ugye megtekintettük a Spanyol nagydíjat(végre láttam 1 futamot),meg főztem is mert elfogyott minden kaja(már megint),bár ez kihívás volt mert a hűtő is hadilábon állt a felhasználható alapanyagokból.

 

 

Ma ebéd közben Emmanuelle a pulcsimon lévő szövegre kérdezett rá hogy mit jelent(mivel Luc adta nekem lövésem nem volt),szóval mondta,hogy rákeres és elküldi mailben mert tudni akarja(mert hogy lehet titokban ezen röhögnek az irodában:D).Erre mondtam neki,hogy nem nézem meg jobb a "boldog tudatlanság",amit szomorúan konstatált a többiekkel együtt. Aztán elküldte de ugye mivel ilyen rohadt kíváncsi személyiség vagyok megnéztem,a végeredmény az volt, hogy 1 mogyoróvaj márka neve volt ráírva a felsőre...teljesítmény a köbön:O Szóval megvolt a napi fun is.

 

És mielőtt elfelejtem,még 1 óra 28 perc 30 másodperc....

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr514508802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása