HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Június 25. Hétfő

2012.06.25. 19:30 Masakari

Az elmúlt időben történt egy két dolog meg eszembe még egy s más szóval azokat összefoglalom(juhé).


Folytatom az összefoglalással mert mért ne :D

Zöldesség: Szóval alapvetően itt az a módi hogy a városok alapvetően zöldek mint atom. Szóval fa orrvérzésig mindenfele a városon belül, meg rengeteg park. Tehát csak itt Antwerpenben van csak olyan 5-6 nagyobb park azt hiszem. Na meg ugye itt többet is esik az eső és hűvösebb is van,szóval így valamivel könnyebb is ezt a zöldebb állapotot fent tartani mint otthon a nagy szárazságban ami van(megszakítva azzal a kevés viharral amit esőnek fel lehet fogni :D).

Sörök: Na az otthoni sört nem nevezném annak,se a választási mennyiséget. Itt amolyan majdhogynem unlimited fajta van. Egyszer Daninak a boltban elkezdtem megszámolni hány féle van de az első sor után feladtam mert a mögöttem lévő polcon is voltak és 20+nál jártam.....Illetve magyar dolgok közül,tehát bor,pálinka  meg unikum semmit nem láttam a boltokban ami fura volt mert azt tudom hogy Németországban ez az szokott lenni a polcokon.

Bud Spencer&Terence Hill: Ugye őket nem kell bemutatni senkinek,mindenki ismeri őket és szereti őket."Csak a puffin adhat erőt és mindent lebíró akaratot","Te mondod hogy rablótámadás a te hangod mélyebb" stb :D Na ezaz ami itt nem igaz,senki nem ismeri őket,senki.... egyszerűen nem értettük Dáviddal mért nem ismerik őket,de hát a kultúra nem mindenhova jut el :D

2 hete hétvégén dupla party volt,első este Clemence új lakhelyén volt 1 házavató(poén kedvéért a korábbi lakó magyar volt,tudtam meg köszönhetően a kaputelefonon lévő névről),másnap pedig elmentünk ugyanabba a koktélbárba ahol még februárban voltunk(na a koktél az ami 1 elég alattomos állatfaj,ezt tessék nekem elhinni mert úgy van ahogy mondom minden féle csalás és ámítás nélkül).

Most szombaton pedig Bill-el meg Alex-el átugrottunk Amsterdamba(Vonatúton sikeresen fárasztottam őket a magyarral :D). Szerencsére fasza idő volt,a széljárás is kedvező volt szóval passzív módon is be lehetett tépni ha akartál ha nem.

Illetve volt 1 eset nem olyan rég mikor mentem bérletet venni és Eugenie is ott volt,ő vette hamarabb és mondja neki a nőci hollandul hogy mennyi az annyi,nem érti,én se.Nő mondja újra,még mindig nem érti,nekem leesik és mondom neki hogy:

-Az árat mondja.

-What?

-Az árat mondja.

-Dont talk hungarian to me.

És ez volt az a pont ahol leesett hogy bakker én kajak magyarul mondtam neki,és fel se tűnt...-.- gyorsan mondtam neki angolul,de elég vicces/fura volt mert ez volt az első eset hogy úgy beszéltem valakinek magyarul hogy nem tűnt fel.Azért is furcsa volt mert ugye sorban állás közben beszéltünk meg minden de valahogy hirtelen kikapcsoltam.

Most szombaton meg 1 napos fesztiválozás lesz,ha már a tomorrowland nem jött össze akkor 1 kis hardstyle party lesz legalább.JEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!44444

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr264610648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása