HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Március 12. Hétfő

2012.03.19. 20:49 Masakari

1 hete beköltöztem a „bűnbarlangba” aminek a legnagyobb következménye az volt, hogy aznap és másnap el is költöttem 1 kisebb összeget az Aldiban és a Carrefourban, hogy kaja legyen a hűtőben(végre) :D Elég jóféle ház. Majd lelakjuk,muhahaha Egyedül a felső szomszédokat tudnám megölni(akárkik is legyenek) a reggeli szarakodásukkal amit levágnak reggel 6 előtt…majd megszokom nagyon remélem vagy repül a balta.

Héten túlságosan érdekfeszítő nem történt. Szokásos kelés-gyár-haza körfolyamat volt. Pénteken „lakásavatóval” nagyon meglepő nem volt,bár hagytak 1 kisebb cunamira hasonlító káoszt a többiek nekem amit élmény volt eltakarítani,de találtam 3 bontatlan sört meg 1 kis extra vodkát xD(+ipod+francia kártya) Az este előtt sokan beszéltük,hogy nemigen van kedvünk menni ki a városba este,de csak az lett belőle, hogy miután mindenki szinten volt egyszer csak elindultunk. Milos mondta a lányoknakif-you-know-what-i-mean.png hogy jöjjenek 1 xy klubba ismeri a dj-t stb. Mi mentünk kocsival a csajok meg busszal/gyalog. Klubban kiderült,hogy 1 ratyibár -.- meleg is volt bent rendesen(If you know what I mean). De a csajok valahol elkavarodtak úgyhogy úgy voltunk vele menjünk át a Profba(kifele menet meg kérdeztük egymást megpróbáltak-e vkit betámadni a fiúk bent,de szerencsére mindenki nemleges választ adott :D) hátha ott lesznek(mivel alapból oda akartak menni),de nem voltak. Telefonos értekezlet meg minden de nagyon elnyelte őket a város nemigen tudták merre vannak úgyhogy végül nem jelentek meg. Mi átmentünk 1 másik helyre majd onnan haza olyan 3 körül.

Másnap romeltakarítás,Mass Effect 3 befejezése + főzés( nem nem égett le a ház ).

Mai nap pedig vittem a kajából ha már volt,hogy ne keljen venni ha már van konyha. Mondjuk úgy le is csaptak rá 1 bizonyos szempontból. Eddig már 1-2szer főleg Clemence mindig beszólt hogy „baby plate”-ből eszek,de hát nem is igen tudtam mit tenni ellene. Szóval most adtam a rendszernek és a tányérra kipakoltam 1 istenes adagot. Eugenie volt az aki úgy 1 perc után oda dobta hogy: „Peter you think you have enough food for the lunch?” hát mondom ránézve Eugenie-re „I guess” és röhögtem magamba. Itt többen jobban megnézték a tányérom és nem akarták elhinni hogy azt mind be fogom tolni az arcba(pedig de,csak hát még nem láttak „enni”:D, „good bye baby plate” :D). Többen is csak röhögtek a dolgon de hát na :D Clemencenek is beszóltam hogy eddig a „baby plate-el volt bajod” :D  Eugenie-nal is volt még 1 kis chat utána ahol beírtam azt a frappáns mondatot,hogy „dont insult my food” xD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr874326790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása