HTML

TheGreatEscape

Belgiumi történések,élmények.

Friss topikok

Címkék

Február 24. Péntek

2012.03.19. 20:41 Masakari

Nem is tudom mit mondjak,zajlik az élet. Reggel kelés,munka majd délután/este haza. Most kivételesen a mai nap volt olyan,hogy azthittem nem fogok végezni 5ig mert soknak tűnt de vagy túl jó vagyok vagy túl szarul csináltam valamit és egész emberi időben végeztem:D Visszamenőlegesen ami volt,az az első meeting amin voltam,nos  ez egy duplázott volt és az első után muszáj voltam kávét inni mert aludtam el kb. Értettem mit beszéltek,de a részleteket nem vágtam szóval emiatt kicsit követhetetlen volt számomra.

Next. Ma voltam az itteni bankkártyáért(ING),meglepő volt,ahogy Szabi írta a német esetet úgy itt is teljesen jó fejek voltak,még a biztonsági őr is osztotta az eszet nekem, az ügyintézős csávó is rendes volt(elém tolt 20kg papírt hogy ezeket kéne alá írni stb :D). Megkaptam az első fizut is mint az kiderült a bankban(miközben a csávó mutatta,hogy van ilyen infos pult is aminél le lehet kérni a kártya adatait mint a netbankon stb),szóval esélyes,hogy a hétvégén megveszem életem első telefonját és lesznek képek is:P

A franciákkal kicsit kezd a faszom kilenni bár már Milena és Dávid is mondta , hogy zavaró, hogy állandóan franciáznak,és ez most nekem ezen a héten már különösen zavaró volt. Mivel egész ebéd alatt csak *franciafranciafrancia* szóval mintha otthon ennék….(de ha mi beszélünk magyarul akkor meg egyből mondják hogy angolul beszéljünk……) Szerbekkel beszéltem pont ezért már a héten(meg mert kiszorultunk szélre),de ők meglepően jó fejek mind(Milos-t és a másik csávót is ide értve). Este meg Dávidékhoz átcuccoltam laptoppal és mindenki püfölte a sajátját,közbe meg osztottuk az észt egymásnak és örültünk, hogy Swan nem volt otthon :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://thegreatescape.blog.hu/api/trackback/id/tr124326760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása